Naam:
Foto’s:
360
Video’s:

Over mij

Wij, Rick en Karli, hebben besloten om samen een reis te gaan maken na Rick zijn studie. Na een halfjaar aan voorbereidingen zijn wij er helemaal klaar voor.

Over mijn reis

Onze reis zal starten in Uganda. We gaan daar vanuit stichting de Vliegende meubelmakers met 5 andere onze handen uit de mouwen steken voor Rainbow House of Hope. Dit is een tehuis, waar kinderen en jongeren vanuit de sloppenwijken een kans krijgen om zich te ontwikkelen tot meubelmaker, naaister, kapster of tuinder. Ook zet rainbow zich in om doormiddel van drama, dans en zang ze een ontspanningsmoment te bieden. Tevens heeft het zijn eigen brassband. Onze groep zal zich in gaan zetten op het gebied van de meubelmakers en de naaiafdeling. Daarnaast zal Karli samen met een plaatselijke psycholoog haar kennis delen en met haar workshops op gaan zetten.

We vervolgen onze reis na een maand naar Zuid-oost Azie, om daar nog 4 maanden te mogen gaan genieten van al het moois wat deze aardbol ons te bieden heeft.

Bezochte landen

Ik heb 10 landen (4%) bezocht:

Cambodja, Filipijnen, Indonesië, Laos, Maleisië, Nederland, Oeganda, Thailand, Verenigde Arabische Emiraten, Vietnam.